Friday, January 28, 2011

1 sukan 1 murid

assalammulaikum,salam sejahtera dan salam 1Malaysia,apa kaba semua ,saya harap anda sehat sejahtera saja,.Topik hari ini adalah SAYA TIADA DARAH SUKAN!.

Kenape saya tulis begitu? kerana..

sape-sape je yang masih brersekolah lagi di malaysia saje,akan tau yg sekarang setiap pelajar kene ambik 1 sukan.oke laa mmng bende tu baik pn ,tapi yang tak baiknye bagi aku mane aku minat lari-lari satu padang nihh,menyampah betul..dah la aku tak minat lepas tu ade pulak suruh aku lari-lari ninhh..tak suke laa lepas tu kalau tak lari haa bab nihh aku tak suke,, bab paksa-memeksa,,wahhhh,,naik tempe aku babe,,aku boleh setakat nk lempar bola boling ke, nk cucuk kayu ke(memanah),yang tu aku suke laa ,tp bab lari-lari 1 padang nih mmng pancit la kan.tp kesimpulanyne,aku kene memakse suke sbab kalu tak suke tak cium bau IPT,hahahahahaa,,,

No comments:

Post a Comment