Friday, May 6, 2011

sepagi bersamaku

hello everyone,hahaha dah lama tak menulis-nulis di bolg aku yang sangat kosong dan takde ape benda langsung.back topik asal sepagi baersamaku?kenapa pagi?padahal aku tulis pada malam hariny.haa.hari ini aku nak cerita pasal life aku sebelum pergi ke sekolah yang sangat menarik ini.

aku tau semue orang mase sekolah gerenti bangun awal sebab nk pergi ke sekolah bagi yang bersekolahla tapi bagi yang penanggur tu semestinye bangun lagi awal kn.kn.kn...
selalunye aku akan bangun tidur pada pukul 5.27am.msti korang pelik kan kenape aku tak bangun pukul 5.30 je kan?ha.aku ni memang pelik sikit aku tak boleh tengok jam tepat-tepat genap sebab nanti kalau aku kunci jam mase nak bangun tidur,jamin aku tak kan bangun,aku pn tak tau kenape.lumrah hidup aku kot..

lepas bangun tidur tu mestilah kemas ape yang patut kan,then pegi mandi,setengah orang tak boleh mandi air sejuk tap aku lagi seke mandi air sejuk sebab nak praktis sebelum masuk U!haha,betul dakk...lepas mandi aku pun memulakan kan laa kerja wajib aku setiap pagi ialah sediekan brekfast!!ini memang pekare wajib sebab almaklum laa mak aku kan business woman.hahahha,,buzy je memanjang kalah ayah aku.selalunye aku sediekan roti je malas nak memasak!haa time ni laa aku dok bace novel,kalau takde novel aku memekak dengar lagu.aku memang takknan sentuh langsung buku sekolah,sebab aku takkan bace langsung.

habis brekfast,bersiap time!mase inilah aku menyiapkan diri,kalau bersiap tok pegi sekolah tidak memerlukan mase yang panjang sampai 1jam,sebab pegi sekolah je bukan nak buat pergi jaalan-jalan pn!selalunye memakan mase dalam 10minit cam tu laa paling lame pun 15minit.macam tak tau pulak kan pompuan kalau dah jumpe cermin jangan harap dok menghadap 1minit je,dak cukup tuu,, koman2 dalam 4 ke 5 minit!

dan ade lagi masa terluang mase aku bersiap ,time nilah aku pegi ambik kemere then dok posing sebelum pergi ke sekolah ,bak kate orang nak bagi SEMANGAT sebelum menuntut ilmu, bagi aku laaaa,

sedikit gamba sebelum berangkat ke sekolah!









p/s:tutup cite! ;)

No comments:

Post a Comment