Friday, June 3, 2011

untung laaa Pak ang kaya!

sambil-sambil menonton 6PROGRASIF di tonton.com then on fb..tibe-tibe aku terpikir pasal kenape budak kad fb bangge sngt yang Pak dieorang ade tile DATO,bukan DATUK kepade cucunya,tapi DATO yang berpangkat.kalau korang perasan la kan budak-budakcam ni selalaunye agak belagak sikit laa bagi pendangan mate aku tapi kalau korang semue aku tak tau laa kan.
bukan nk cakap yang aku jeles dgn dieorang tp macam poyo giler yang Pak ang tuu DATO.lek laa dee,ramai lagi yang Pak dieorang DATO,bukan tu jee TAN SRI pun ade,tp tak dak laa nak tunjuk kad fb.nk tuis bagi name full SEBAGAI CONTON: ALI BIN DATO ALIDIN perlu keeee???aku rase tak laa prlu sanagt sebab mati nanti bukan nye dekat batu nisan tu tulis name Pak kite ade DATO ke dak!! tp aku tak cakap semue nye laa cam tu dalam 10 tu ade la 2 ke 3 orang cam tuu.

p/s:aku dah minat giler mati kad cerite melayu terutamenye JUVANA!

No comments:

Post a Comment