Friday, May 6, 2011

kau yang aku sayang!

title di atas menunjukkan yang aku nak tulis pasal kucing kesayangan aku name die BENNY!

usah gamba kucing aku yang nak ke arah comel ni!




benny ni sangat gedik, mengelintin, bajet kuat, bajet comel(mamang kau comel),muke nk emo jee,dan banyak lafi.die ni kurang suke sikit kad lelaki sebab die jantan tapi kalu dengan pompual pehh,gua cakap sama lu orang sengat mengedik,terliuk-liuk badan die!benny ni sanagt pandai memilih,kalau die tengah tidur dalam bilik then nak bawak die masauk sangkar die gerenti die time-time tu laa die nak mengamuk!then bile die nak gaduh tenok muke cool pn die laa kucing first yang berlari lintang pukang masuk rumah!lepas tu pegi kad tingkap .jenguk musuh die ade lagi ke dak! sikit punye penakut la die ni..

tetapi dalam penakut-penakut die ni ade hati nak pikat awek kucing sebelah,yang tak tahanyne tu dating bawah kerete ayah,tak romantik langsung laaa...aduiii parahh..
tapi die tetap kucing yang paling the best drpd kucing-kucing lain bagi aku!!sebab dalam jahat-jahat die die tetep pandai mengambil hati kami sekeluarga!gagaga..

serba sedikit photo beliau!







p/s;gua sayang giler laa kad luu!!

No comments:

Post a Comment